Tjänster

Hem

Tjänster

Nu är det enklare att utforma din egen assistans på dina villkor

Att vara egen arbetsgivare inom personlig assistans ger dig frihet och kontroll över din vardag, men det innebär samtidigt ett stort ansvar. För många kan det kännas överväldigande och det är här vi kan göra skillnad. 

Vi erbjuder stöd inom de områden där du själv väljer att få hjälp. Oavsett om du behöver stöd genom större delar av processen eller endast i vissa moment, anpassar vi oss efter dina behov. Vi har lång erfarenhet av administration och redovisning kopplat till personlig assistans, och hjälper dig att hantera detta på ett tryggt och effektivt sätt.

Har du några funderingar? Tveka inte att Boka ett kostnadsfritt möte

Löner & Redovisning

Vi erbjuder administrativt stöd med lönehantering, semesterersättningar, skatter och bokföring, alltid med hög noggrannhet och trygghet.

Avtal & Schema

Vi hjälper er med administration kring anställningsavtal, schemaläggning och tidrapportering till Försäkringskassan eller kommunen.

Myndighetskontakt

Vi erbjuder stöd genom att sköta kommunikationen med Försäkringskassan och kommunen åt er.

Övriga administrativa tjänster

Vi har ett brett utbud av administrativa stödtjänster anpassade för att underlätta er verksamhet och frigöra tid för er kärnverksamhet.